Tekstiviestintä

Tekstiviestitse tapahtuvaa viestintää voidaan hyödyntää monipuolisesti eri toimialoilla sekä erikokoisissa yrityksissä, järjestöissä, yhdistyksissä ja yhteisöissä sekä kunnissa. Tekstiviestitse saadaan hyvin nopeasti yhteys asiakkaisiin, henkilöstöön tai asukkaisiin. Yli 90 % viesteistä luetaan 15 minuutin kuluessa viestin vastaanottamisesta.

Tekstiviestit monipuolisena viestintävälineenä – tutustu tekstiviestien erilaisiin käyttötapoihin

Markkinointiviestit

Tekstiviestejä voi hyödyntää markkinoinnissa monin eri tavoin. Tässä muutamia esimerkkejä:

Tarjoukset ja alennuskampanjat

Yritys voi lähettää asiakkaille tekstiviestejä tarjouksista ja alennuskoodeista esimerkiksi uusien tuotteiden lanseerauksen yhteydessä tai sesonkialennuksia varten.

Tapahtumakutsut

Tekstiviestejä voidaan käyttää kutsujen lähettämiseen erilaisiin tapahtumiin, kuten tuotelanseerauksiin, avajaisiin tai asiakasiltoihin.

Erikoistarjoukset

VIP-asiakkaille voidaan lähettää tekstiviestejä yksilöllisistä tarjouksista, jotka ovat saatavilla vain heille. Tämä luo tunteen erityiskohtelusta ja saa asiakkaat tuntemaan olonsa arvostetuiksi.

Huom.

On kuitenkin tärkeää muistaa, että markkinointiviestejä lähetettäessä on noudatettava kuluttajansuojalakia ja -säännöksiä, kuten opt-in -periaatetta, joka edellyttää asiakkaan suostumusta markkinointiviestien vastaanottamiseen.

Automaattiset ja manuaaliset ilmoitukset, vahvistukset ja hälytykset

Tekstiviestit soveltuvat erittäin hyvin erilaisiin automaattisiin muistutuksiin, vahvistuksiin ja hälytyksiin. Tällä hetkellä nämä ovatkin tekstiviestien yleisin käyttötapa.

Yhdistämällä Ryhmätekstiviestit APIn avulla omiin järjestelmiin voit automatisoida prosessin. Tässä muutamia esimerkkejä:

Palvelumuistutukset

Lähetä asiakkaille muistutuksia tärkeistä tapahtumista, kuten auton huolloista tai lääkärikäynneistä.

Tekstiviestit ovat hyvin tehokkaita muistutusten lähettämisessä, sillä ne ovat nopeita, helppoja, käteviä vastaanottaa ja ne luetaan lähes aina. Esimerkiksi yritys voi lähettää asiakkailleen automaattisesti tekstiviestimuistutuksen tulevasta tapaamisesta, varauksesta tai maksusta. Tekstiviestimuistutukset auttavat varmistamaan, että asiakkaat muistavat tapaamisensa, eivätkä unohda tärkeitä aikatauluja.

Lisäksi tekstiviestimuistutukset auttavat vähentämään asiakkaiden unohtamisia ja peruutuksia. Muistutusviestit voivat myös parantaa asiakaspalvelua ja asiakastyytyväisyyttä, sillä ne osoittavat, että yritys välittää asiakkaidensa aikatauluista ja haluaa auttaa heitä pitämään ne.

Tekstiviestimuistutukset voivat olla erityisen hyödyllisiä lääkäriasemilla, hammaslääkärissä, kauneushoitoloissa, korjaamoissa ja muissa vastaavissa palveluissa, joissa asiakkaat varaavat aikoja etukäteen.

Tapaamisvahvistukset

Lähetä automaattisesti tekstiviestejä, jotka vahvistavat asiakkaan ajanvarauksen.

Syntymäpäiväviestit

Lähetä asiakkaille onnittelutekstiviesti heidän syntymäpäivänään, tämä luo henkilökohtaisen suhteen asiakkaaseen.

Tilauksen vahvistukset

Lähetä tekstiviestejä asiakkaille, kun he tekevät tilauksen verkkokaupasta. Näin he tietävät tilauksen onnistuneen.

Toimitusilmoitukset

Lähetä tekstiviestejä, kun tilaus on lähetetty ja ilmoita toimituksen arvioitu saapumisaika ja seurantakoodi.

Vikailmoitukset

Tekstiviestit toimivat automaattisissa vikailmoituksissa erittäin tehokkaasti. Esimerkiksi, jos yrityksellä on järjestelmä, joka valvoo laitteiden toimintaa ja havaitsee ongelman, se voi lähettää automaattisesti tekstiviestin ylläpidolle tai asiakkaalle ilmoittaen ongelmasta.

Tekstiviestit voivat myös olla hyödyllisiä hälytysjärjestelmissä, joissa tarvitaan nopeaa ja luotettavaa tapaa ilmoittaa hälytyksestä tai hätätilanteesta. Esimerkiksi, jos yrityksellä on vuoto- ja kosteushälytysjärjestelmä joka havaitsee poikkeavuuksia, se voi lähettää automaattisesti tekstiviestin ennalta määritellylle vastaanottajaryhmälle, esimerkiksi kiinteistön omistajalle ja huoltomiehelle.

Automaattiset vikailmoitukset tekstiviestin kautta voivat auttaa yrityksiä reagoimaan nopeasti ongelmiin ja estämään suurempia vahinkoja. Ne voivat myös säästää aikaa, vaivaa ja rahaa, kun henkilöstön ei tarvitse manuaalisesti seurata järjestelmiä ja ilmoittaa ongelmista.

Tietoturva

Kaksivaiheisen todennus (2FA) erilaisissa verkkopalveluissa ja sovelluksissa

Tekstiviestejä voidaan käyttää kaksivaiheisen todennuksen (2FA) menetelmänä, joka lisää turvallisuutta ja suojaa käyttäjän tiliä luvattomalta käytöltä. Käyttäjä syöttää ensin käyttäjätunnuksensa ja salasanansa, jonka jälkeen hänelle lähetetään tekstiviestinä kertakäyttöinen koodi (OTP), joka syötetään kirjautumissivulla. Tämä varmistaa, että vain oikea käyttäjä pääsee käyttämään tiliä. 2FA:n avulla voidaan myös suojata muita online-palveluita ja -järjestelmiä, kuten sähköpostitilejä, verkkopankkeja ja sosiaalisen median tilejä.

Kaksisuuntainen viestintä

Kaksisuuntainen tekstiviestintä kasvattaa suosiotaan jatkuvasti. Tätä varten tarvitaan VLN-numero (Virtual Long Number), jonka toimitamme yleensä 1-3 arkipäivän kuluessa.

Vastaanottajat voivat vastata näihin viesteihin normaalilla tekstiviestillä, ja vastaus ohjataan takaisin yrityksen järjestelmään tai Ryhmätekstiviestien palveluun.

VLN:tä voidaan käyttää esimerkiksi asiakaspalveluviestintään, äänestyksiin tai asiakaskokemuksen mittaamiseen, tai mihin tahansa toimintoon joissa vastaanottajien vastauksia kerätään tekstiviestien avulla.

Tässä muutamia esimerkkejä 2-suuntaisesta viestinnästä tekstiviestien avulla:

Äänestykset ja kyselyt

Yritykset voivat lähettää asiakkailleen kyselyitä tai äänestyksiä tekstiviestien avulla, ja vastaanottajat voivat vastata viestiin lähettämällä takaisin avainsanan tai numeron vastauksena.

Asiakaspalvelu

Asiakkaat voivat lähettää kysymyksiä, palautetta tai vikailmoituksia yrityksen asiakaspalvelunumeroon ja saada vastauksen tekstiviestillä takaisin. Tämä mahdollistaa nopean ja helpon kommunikoinnin asiakkaan ja yrityksen välillä.

Tapahtumat

Tapahtumajärjestäjät voivat lähettää osallistujille tietoa tapahtuman aikataulusta, ohjelmasta tai muutoksista tekstiviestein. Osallistujat voivat vastata viestiin ja vahvistaa osallistumisensa tai kysyä lisätietoja.

Varaukset ja tilaukset

Asiakkaille tarjotaan mahdollisuus tehdä varauksia tai tilauksia tekstiviestien avulla. Asiakas voi vastata viestiin ja vahvistaa varauksensa tai tilauksensa. Tämä voi olla erityisen kätevää ravintoloissa, hotelleissa tai muissa vastaavissa palveluissa.

Asiakaskokemuksen mittaus

Tekstiviestit soveltuu erinomaisesti NPS-mittaukseen. NPS (Net Promoter Score) on suositteluarvosana, jota yritykset voivat käyttää mittarina asiakastyytyväisyyden arvioinnissa. Mittauskeinona käytetään yleensä yksinkertaista kysymystä, kuten ”Kuinka todennäköisesti suosittelisit yritystämme ystävillesi tai kollegoillesi asteikolla 0-10?”.

Asiakkaat voivat vastata viestiin lähettämällä haluamansa numeron. Tämä antaa yritykselle nopean ja helpon tavan mitata asiakkaiden tyytyväisyyttä ja seurata kehitystä ajan mittaan. Lisäksi yritys voi käyttää vastauksia ja saamiaan kommentteja kehittääkseen tuotteitaan ja palveluitaan.

NPS-mittauksessa pääset nopeasti ja riskittömästi alkuun avaamalla ilmaisen tilin kehittämässämme Kokemusmittari.fi -palvelussa.

Valitse esimerkki

Teimme listan muutamista eri toimialoille sopivista tekstiviesteistä. Voit käyttää listan esimerkkejä apuna oman yrityksesi viestintään. Nappaa listalta sopiva viesti ja muokkaa juuri sinun tarpeille sopivaksi.

Asiakaskokemuksen mittaaminen

  • Hei! Haluamme varmistaa, että tarjoamme sinulle parasta mahdollista palvelua. Voisitko käyttää muutaman minuutin aikaasi vastataksesi tyytyväisyyskyselyymme. Linkki: [verkkosivun URL]. Kiitos palautteestasi!
  • Hei! Toivomme, että olet tyytyväinen viimeaikaiseen ostokseesi. Arvostaisimme palautettasi. Voitko antaa meille hetken aikaasi vastaamalla tähän lyhyeen kyselyyn: [linkki]. Kiitos avustasi!
  • Hei! Kiitos, kun valitsitte meidät. Olemme kiinnostuneita tietämään, miten olette kokeneet asiakaspalvelumme tähän mennessä. Vastatkaa numerolla 0-10 (10 on erinomainen ja 0 huono). Kiitos arvostelustanne!
  • Hei! Haluamme taata teille parhaan mahdollisen palvelun. Voitteko ystävällisesti kertoa, miten olette kokeneet palvelumme? Vastatkaa tähän viestiin ja kertokaa, mistä piditte ja miten voisimme kehittyä. Kiitos avustanne!
  • Tilauksenne on lähetetty! Toivomme, että olette tyytyväisiä tilaukseenne. Jos haluatte antaa palautetta tai raportoida ongelmista, vastatkaa tähän viestiin.

Autoteollisuus ja autokaupat

  • Hyvää päivää! Autosi huolto on nyt valmis. Voit tulla hakemaan auton tänään klo 16.00 jälkeen. Kiitos, että valitsit meidät!
  • Hyvä asiakas, haluamme kiittää sinua uskollisuudestasi. Saat nyt ylimääräisen 10 % alennuksen seuraavasta huoltokäynnistäsi meillä. Varataan aika sinulle sopivaan ajankohtaan.
  • Uusi automalli, joka hurmaa kaikki! Esittelemme ylpeinä uuden XZ-mallin. Varustetasot räätälöitävissä ja huippuluokan turvallisuusominaisuudet. Varaa koeajo jo tänään!
  • Haluamme kuulla mielipiteesi! Vastaa lyhyeen kyselyyn aukauppamme palvelusta ja osallistu samalla arvontaan, jossa voit voittaa 500 euron lahjakortin autotarvikkeisiin. Vastaaminen vie vain muutaman minuutin [verkkosivun URL].

Eläinlääkäri

  • Hei! Eläinlääkäriasema XYZ tarjoaa nyt ilmaisen terveystarkastuksen lemmikillesi. Varaa aika numerosta 0123456789 ja varmista, että karvakuonosi voi hyvin!
  • Muistutus: On aika varata aika vuosittaiselle eläinlääkärintarkastukselle lemmikkisi terveyden ylläpitämiseksi. Soita meille ja varaa aika tänään!
  • Hei! Tarjoamme nyt 10 % alennuksen kaikista eläinlääkäripalveluistamme. Mainitse tarjouskoodi LEMMIKKI10 varatessasi aikaa. Tervetuloa eläinlääkäriasemalle XYZ!
  • Hei! Kiitos, että toit lemmikkisi leikkaukseen. Muistathan noudattaa annettuja ohjeita ja pitää lemmikkisi rauhallisena toipumisen ajan. Soita meille, jos tarvitset neuvoja.
  • Moikka! Tiesitkö, että voit nyt varata ajan eläinlääkärille helposti verkkosivuiltamme? Käy tarkistamassa saatavilla olevat ajat [verkkosivun URL].

Henkilöstörekrytointi

  • Hei! Yritys X etsii motivoitunutta ja taitavaa henkilöstöä. Tule osaksi menestyvää tiimiämme ja luo kanssamme huomisen mahdollisuuksia. Lisätietoja ja hakulomake osoitteessa [linkki].
  • Hei! Muistutus: Huomenna on viimeinen päivä hakea avointa työpaikkaamme. Jos olet kiinnostunut liittymään dynaamiseen tiimiimme, lähetä hakemuksesi verkkosivustomme kautta. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!
  • Hei. Haluamme kiittää sinua hakemuksestasi. Valitettavasti tällä kertaa emme valinneet sinua kyseiseen työtehtävään. Älä kuitenkaan menetä toivoa, sillä uusia mahdollisuuksia voi avautua tulevaisuudessa. Toivotamme sinulle menestystä tulevaisuuden hauissa!
  • Hei! Olemme vastaanottaneet hakemuksenne ja haluamme kertoa, että olette edenneet seuraavaan vaiheeseen rekrytointiprosessissa. Odotamme innolla tapaamista kanssanne ensi viikolla! Nähdään [päivämäärä] klo [aika]!
  • Hei! Onnea! Sinut on valittu yrityksemme tiimiin! Uskomme, että sinusta tulee loistava lisä organisaatioomme. Lähetämme pian lisätietoja työsopimukseen liittyen. Tervetuloa joukkoomme!

Ilmoitukset työpaikoilla / sisäinen viestintä

  • Tervehdys! Haluamme muistuttaa, että henkilöstökoulutus alkaa huomenna klo 9. Muistakaa saapua ajoissa ja valmistautua antamaan parhaanne. Jos teillä on kysyttävää, ottakaa rohkeasti yhteyttä esimiehiinne.
  • Hei kaikki! Muistutuksena, että toimistolla järjestetään tänään työhyvinvointipäivä klo 13–16. Osallistukaa innokkaasti ja nauttikaa rentouttavasta ohjelmasta. Palataan virkeinä huomenna!
  • Tärkeä tiedote: Huomenna järjestetään henkilöstön koulutustilaisuus uuden järjestelmän käytöstä. Osallistuminen on pakollista. Muistakaa valmistautua etukäteen ja ottaa mukaan kannettava tietokone.
  • Hei! Tervetuloa uudet työntekijät! Toivotamme teidät lämpimästi tervetulleiksi tiimiimme. Järjestämme tervetuliaisbrunssin klo 10. Tule tapaamaan ja tutustumaan uusiin kollegoihin!
  • Muistutus: Tiimipalaveri pidetään huomenna klo 14. Käymme läpi ajankohtaisia asioita ja suunnittelemme tulevia projekteja. Olethan paikalla ja valmistautunut osallistumaan aktiivisesti.

Kauneudenhoitoala

  • Kiitos, että varasit ajan kauneushoitolaamme! Muistutamme, että huomenna klo 14.00 on aikasi kasvohoidossa. Tervetuloa rentoutumaan!
  • Haluamme kiittää uskollisuudestasi. Saat 20 % alennuksen seuraavasta kampaamokäynnistäsi. Mainitse tarjouskoodi BEAUTY20 varauksen yhteydessä.
  • Tervetuloa kosmetiikkatapahtumaamme! Tapahtuman kunniaksi saat 10 % alennuksen kaikista tuotteista tänään. Tule tutustumaan uutuuksiin!
  • Hyvää syntymäpäivää! Toivotamme sinulle upeaa päivää ja haluamme antaa sinulle syntymäpäiväalennuksen -30 % kaikista palveluistamme. Nauti päivästäsi!
  • Hei! On aika päivittää meikkikokoelmasi. Tule liikkeeseemme ja saat ilmaisen meikkiopastuksen ostaessasi vähintään kolme meikkituotetta.

Kirjasto

  • Hyvää päivää! [Kirjaston nimi] tiedottaa uusista tapahtumista ja lukupiireistä. Tule mukaan inspiroivaan lukuharrastukseen! Lisätietoja löydät verkkosivuiltamme.
  • Hei! Muistutus palauttaa lainaamasi kirja “X” ennen eräpäivää [päivämäärä]. Voit palauttaa kirjan kätevästi kirjaston palautusluukkuun tai palvelutiskille. Kiitos!
  • Hei! Muistutamme, että lainasi erääntyy huomenna. Voit uusia lainasi verkkosivuillamme tai soittamalla asiakaspalveluumme. Kiitos!
  • Hei! Haluamme muistuttaa, että kirjasi on varaushyllyssä vielä 2 päivää. Nouda se pian, jotta varaus ei peruunnu. Kiitos!
  • Tärkeä tiedote! [Kirjaston nimi] on suljettu remontin vuoksi [päivämäärästä] [päivämäärään]. Pahoittelemme mahdollisia haittoja. Lisätietoja saat osoitteesta [Kirjaston verkkosivu].

Kodin sisustus ja remontointi

  • Kiitos talopaketin tilauksesta! Löydät kaikki projektiin liittyvät materiaalit täältä [verkkosivun osoite]. Olehan yhteydessä mikäli herää kysymyksiä.
  • Hei! Tarjoamme remonttipalveluita juuri sinun tarpeisiisi. Ota yhteyttä ja kerro meille, miten voimme auttaa sinua luomaan unelmiesi kodin!
  • Hei! Onko talosi ulkoverhous vailla uutta ilmettä? Meillä on ratkaisu! Tarjoamme monipuolisia ulkoverhouksen vaihto- ja korjauspalveluita. Ota yhteyttä ja pyydä ilmainen arviointi.
  • Järjestämme remonttiklinikan ensi viikolla. Tule paikalle saamaan vinkkejä ja neuvoja kodin remontointiin ammattilaisilta. Ilmoittaudu mukaan ja varmista paikkasi!
  • Kiitos, kun valitsit meidät remontointiprojektiisi! Haluamme ilmoittaa, että remonttimme kotisi keittiössä on valmis. Nyt saat nauttia upeasta keittiöstäsi!
  • Hei! Kaikki kodin remontointitarvikkeet nyt alennettuun hintaan. Käy tutustumassa valikoimaan verkkosivuillamme tai vieraile myymälässämme. Älä missaa tätä tilaisuutta!

Koulutus

  • Hei! Tervetuloa osallistumaan kielikurssille! Kurssimateriaalit ja aikataulu lähetetään sähköpostitse ennen kurssin alkua. Nähdään pian. – Kielikoulu XYZ
  • Moi! Haluatko oppia uusia taitoja ja kehittyä työssäsi? Ilmoittaudu nyt websuunnittelun kurssille ja opi luomaan näyttäviä verkkosivustoja. Lisätiedot ja ilmoittautuminen: [verkkosivun URL] – Kurssikeskus XYZ
  • Hei! Muistutus: Huomenna järjestetään valokuvauskurssin ensimmäinen tapaaminen klo 16. Olethan paikalla valmiina ikuistamaan upeita hetkiä! – Valokuvauskoulu XYZ
  • Tervetuloa osallistumaan ilmaiseen työhakutaitojen webinaariin! Saat vinkkejä ansioluettelon luontiin ja työhaastatteluun valmistautumiseen. Ilmoittaudu nyt: [verkkosivun URL] – Koulutuskeskus XYZ

Kriisiviestintä

  • Tärkeä tiedote: Olemme tietoisia viimeaikaisista palveluhäiriöistä. Työskentelemme parhaillaan niiden korjaamiseksi. Pahoittelemme aiheutunutta vaivaa ja pyydämme kärsivällisyyttä.
  • Tärkeä ilmoitus: Olemme joutuneet tilapäisesti sulkemaan toimipisteemme odottamattoman vesivahingon vuoksi. Työskentelemme tilanteen korjaamiseksi ja tiedotamme teitä toimipisteemme avautumisesta.
  • Hälytysilmoitus: Äkillinen sähkökatko vaikuttaa tällä hetkellä palveluihimme. Teemme kaikkemme asian korjaamiseksi mahdollisimman pian. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.
  • Tärkeä päivitys: Olemme havainneet tietomurron järjestelmässämme. Olemme ryhtyneet välittömiin toimenpiteisiin järjestelmän suojaamiseksi ja palauttamiseksi normaaliin tilaan. Tarkempaa tietoa saatte verkkosivuiltamme: [linkki].
  • Tärkeä ilmoitus: Lakon vuoksi toimitusajat saattavat viivästyä. Teemme kaikkemme minimoidaksemme vaikutukset ja tiedotamme teitä tilanteen kehittymisestä. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa.

Matkailuala

  • Hyvää päivää! Haluaisimme kertoa, että matkasi Italiaan on varmistettu. Lähtöpäivä on 1.6. ja lennon tunnus on ABC123. Hyvää matkaa!
  • Hei! Tervetuloa upealle matkalle kanssamme. Muistathan pakata matkalaukkusi valmiiksi. Lähtöaika: 15.5. klo 10.00. Nähdään lentokentällä!
  • Hei! Tiedoksi, että matkustusasiakirjanne ovat valmiina noudettavaksi matkaa varten. Voitte poiketa toimistollamme maanantaista perjantaihin klo 9.00–17.00. Aurinkoisia päiviä!
  • Hei! Uusia retkivaihtoehtoja on lisätty ohjelmistoomme. Tutustu valikoimaan verkkosivuillamme ja varaa seikkailu unelmiesi matkaan!
  • Tervetuloa hotelliimme! Toivomme, että nautitte mukavasta oleskelusta kanssamme. Muistattehan, että hotellin ravintolassa tarjoillaan herkullista aamiaista klo 7.00–10.00 välillä.
  • Hei! Ilmoitamme, että lentonne on myöhästynyt kaksi tuntia teknisten ongelmien vuoksi. Pahoittelemme häiriötä ja pidämme teidät ajan tasalla.

Maatalous

  • Hei viljelijä! Haluamme muistuttaa, että rehujen tilauskausi päättyy ensi viikolla. varmista siis tarvitsemasi rehut ajoissa ja varmista sujuva viljelykausi. Lisätietoja ja tilausohjeet löydät verkkosivuiltamme [verkkosivun URL].
  • Hei! Muistutus tilauksestasi. Saat pian uuden erän tuoreita luomukasviksia suoraan tilalta. Kiitos, että tuet paikallista maataloutta! – [Maatila]
  • Hei! [Maatila] järjestää tänä viikonloppuna maatilakierroksen ja maistiaistapahtuman. Tule tutustumaan paikallisten tuottajien tarjoamiin herkkuihin ja nauttimaan maaseudun tunnelmasta. Lisätietoja tapahtumasta saat verkkosivuiltamme [verkkosivun URL]. – [Maatila]
  • Hei! Haluamme ilmoittaa, että uudet erät laadukasta rehua ovat saapuneet varastoomme. Tervetuloa hakemaan tarvitsemanne määrä maatilaltamme!
  • Arvoisa tilaaja, rehutilauksenne on käsitelty ja valmiina noudettavaksi varastoltamme. Tervetuloa maatilallemme noutamaan tilauksenne. Toivotamme menestystä tulevalle viljelykaudelle!

Pankkiala

  • Hei! Muistutamme, että tiliotteellasi on erääntyvä maksu, jonka eräpäivä on huomenna. Muista maksaa ajoissa, jotta vältät viivästyskorot.
  • Tervetuloa [pankin nimi]! Olemme iloisia voidessamme palvelulla sinua. Muistathan, että voit käyttää mobiilipankkiamme helpottaaksesi raha-asioittesi hoitamista.
  • Kiitos, että käytitte meidän palveluitamme tänään. Muistutamme, että voit ottaa yhteyttä meihin milloin tahansa chatin, puhelimen tai sähköpostin välityksellä.
  • Hei! Laskunne eräpäivä lähestyy. Muistutamme, että voitte käyttää mobiilipankkiamme helppoon ja nopeaan maksamiseen. Siirry sovellukseen, valitse “Laskut” ja suorita maksu vain muutamalla painalluksella. Kiitos yhteistyöstä!

Rahoitukset

  • Hei! Arvo-osuustilillänne on tapahtunut uusi pörssikauppa. Voitte tarkastella lisätietoja ja päivittää salkkunne tilannetta kirjautumalla verkkopalveluumme. Hyvää päivänjatkoa!
  • Tervehdys! Haluamme ilmoittaa, että lainahakemuksenne on hyväksytty. Voitte allekirjoittaa sopimuksen verkkopalvelussamme ja saada haluamanne summan tilillenne seuraavana arkipäivänä. Onnea ja menestystä tuleviin projekteihin!
  • Hyvää päivää! Haluamme jakaa kanssanne tärkeän talousuutisen. Markkinat ovat kehittyneet myönteisesti ja sijoituksenne arvo on noussut viime viikosta. Voitte tarkastella salkkunne nykyistä arvoa kirjautumalla verkkopalveluumme. Jatketaan menestyksekästä sijoittamista yhdessä!
  • Kiitos, että otitte meihin yhteyttä koskien lainaa. Meidän laina-asiantuntijamme ottaa teihin yhteyttä mahdollisimman pian.

Ravintola-ala

  • Hei! Muistutamme, että varauksesi pöytään numero 7 on tänään klo 18.00. Tervetuloa ravintolaamme!
  • Hei! Suunnitteletteko tärkeää tilaisuutta? Tarjoamme juhlapaketteja myös yritystapahtumiin. Tehdään yhdessä tilaisuudesta ikimuistoinen!
  • Hei! Ravintola XYZ juhlii tänään 20-vuotissyntymäpäiviään. Tarjoamme kaikille vieraillemme ilmaisen lasin kuohuvaa maljan nostoon. Tule juhlimaan kanssamme!
  • Hei! Tervetuloa ravintola XYZ:aan. Tarjoamme tänään erikoisannoksen: maukas lohikeitto tuoreella tillillä. Tule nauttimaan herkullisesta lounaasta!
  • Hei! Haluamme kutsua sinut tänään ravintola XYZ:n viiniklubi-iltaan. Tarjoamme maistiaisia valikoiduista viineistämme yhdessä sommelierimme kanssa. Tule nauttimaan ainutlaatuisesta makumatkasta!

Silmälääkärit ja optikot

  • Hyvä [asiakkaan nimi], on aika varata aikasi vuosittaiseen näöntarkastukseen! Silmäasemalla saat ammattitaitoisen palvelun ja uusimmat silmälasitrendit. Tervetuloa!
  • Tiedätkö, että säännöllinen silmälääkärikäynti on tärkeää silmiesi terveydelle? Varaa aikasi [yrityksen nimi] ja anna meidän pitää huolta näöstäsi. Tervetuloa!
  • Hyvää päivää! Meille saapui juuri uusia silmälasi- ja aurinkolasimalleja. Tule tutustumaan valikoimaamme ja löydä tyylisi XYZ:ssa!
  • Hei [asiakkaan nimi], toivotamme sinut tervetulleeksi uuteen Silmähyvinvointikampanjaamme! Tarjoamme erikoishinnat silmälasien ja aurinkolasien vaihtoon. Tule tutustumaan!
  • Hei [asiakkaan nimi], tässä muistutus silmälääkärikäynistäsi huomenna [päivämäärä] klo [aika]. Tervetuloa!

Sosiaali- ja terveyspalvelut

  • Hei! Muistutamme, että teillä on lääkäriaika huomenna klo 11.00. Jos teillä on kysyttävää, voitte soittaa meille ennen tapaamistanne. Nähdään huomenna!
  • Hyvää huomenta! Muistutamme, että teillä on hammaslääkäriaika huomenna klo 10.00. Nähdään silloin!
  • Hyvää päivää! Haluamme ilmoittaa, että laboratoriotuloksenne ovat valmiina. Voitte tarkistaa ne verkossa henkilökohtaisella tunnuksellanne.
  • Hei! Muistutus tulevasta lääkäriaikanne varauksesta. Olette varanneet ajan lääkäri X:lle huomenna klo 14.00. Vastaanottomme sijaitsee osoitteessa [osoite]. Tervetuloa!
  • Tervehdys! Haluamme kiittää teitä viimeisimmästä käynnistänne lääkärikeskuksessamme. Toivottavasti olette tyytyväisiä saamaanne hoitoon. Pidämme huolta terveydestänne!

Urheilu ja vapaa-aika

  • Hei! Halusimme muistuttaa, että olet ilmoittautunut seuraavaan vesijumppatuntiin. Tulethan paikalle klo 17.00 uimapuku päällä. Nähdään altaassa!
  • Heippa! Ilmoitamme ilolla, että olemme järjestämässä patikkaretkeä kansallispuistoon. Tule infotilaisuuteen huomenna klo 17 saadaksesi lisätietoja. Nähdään pian!
  • Tervehdys! Osallistu ilmaiseen kuntosalitapahtumaamme tulevana lauantaina. Tarjolla on ohjattuja ryhmätunteja ja mahtavia tarjouksia jäsenyyksistämme. Tervetuloa!
  • Hei! Olemme lisänneet uusia ryhmäliikuntatunteja aikatauluun. Tule kokeilemaan uusia lajeja ja saat 20 % alennuksen seuraavasta kuukausijäsenyydestäsi.
  • Moikka! Muistutus huomisesta juoksutapahtumasta. Nouda kilpailunumerosi juoksustudiostamme klo 9–11. Onnea kilpailuun!
  • Tärkeä tiedote: Tulevan viikon tanssitunnit on peruttu opettajan sairastumisen vuoksi. Pahoittelemme aiheutunutta haittaa. Uudet aikataulutiedot lähetetään pian. – Tanssikoulu XYZ

Vakuutustoiminta

  • Muistathan, että meiltä saat turvaa niin kotiisi kuin matkailuun. Tutustu lisää vakuutusvaihtoehtoihimme verkkosivuillamme. Ystävällisin terveisin, Vakuutusyhtiö X.
  • Hyvää päivää! Haluamme muistuttaa, että vakuutuksenne erääntyy ensi viikolla. Älä unohda uusia sitä välttääksesi katkoksen vakuutusturvassa.
  • Tärkeää tietoa! Vakuutusturvanne kattaa nyt myös uudet riskialueet. Voitte olla huoletta ja nauttia vakuutuksenne suojasta kaikkialla. Lisätietoja saatte verkkosivuiltamme [verkkosivun URL].
  • Hei, muistutamme sinua tarkistamaan vakuutusturvasi ja varmistamaan, että se vastaa tarpeitasi. Tarvittaessa voitte ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme. Terveisin, Vakuutusyhtiö X

Yleisluontoiset viestit

  • Hei! Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että olemme valinneet sinut VIP-asiakkaaksemme. Tästä päivästä alkaen saat erikoistarjouksia ja etuja vain sinulle. Kiitos, että asioit kanssamme!
  • Kiitos tilauksestasi! Tilaamasi tuotteet on käsitelty ja lähetetty varastoltamme. Voit odottaa toimitusta seuraavan 3–5 arkipäivän aikana. Voit seurata tilaustasi osoitteessa [verkkosivun URL].
  • Hei! Haluamme pitää sinut ajan tasalla uusimmista tarjouksista ja tapahtumista. Liity uutiskirjeemme tilaajaksi lähettämällä sähköpostiosoitteesi osoitteeseen [sähköpostiosoite].
  • Tärkeää tietoa! Verkkosivustomme on väliaikaisesti poissa käytöstä huoltotöiden takia. Pahoittelemme aiheutuvaa haittaa. Palvelemme jälleen normaalisti huomenna klo 9. Kiitos kärsivällisyydestä!
  • Moikka! Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen tilaisuuden. Saat nyt 50% alennuksen kaikista tuotteistamme seuraavien 24 tunnin aikana. Käytä koodia SUPERALE verkkokaupassamme ja hyödynnä tarjous!
  • Hyvää huomenta! Tilauksenne #12345 on nyt valmis noudettavaksi. Tervetuloa hakemaan tuotteet myymälästämme klo [aukioloajat].

Avaa tili

Valitse itsellesi sopiva palvelupaketti ja testaile rauhassa – ensimmäinen kuukausi on kuukausimaksuton. Riskitön kokeilu; ei luottokorttitietoja, ei avausmaksuja, eikä vanhenevia krediittejä ja tilauksen voi irtisanoa milloin vain.

Avaa tili

Ryhmätekstiviestit

Mobiilimarkkinointia kustannustehokkaasti

Ratkaisumme